Prekių grąžinimo sąlygos

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti dėl to, kad ji neatitiko jūsų lūkesčių, tai padaryti galite per 14 dienų.
Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus, prekė nė karto nebuvo išpakuota.

  Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

  •  grąžinama prekė turi būti nenaudota,
  •  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
  •  prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  •  prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
  •  grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą,
  •  grąžinant prekes, kurios yra naudojamos kūno higienai, maisto ruošimui, namų ruošai prekės negali būti nei karto naudotos;
  •  grąžinant kompiuterį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga;
  •  grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;

  Kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite

Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:***

  1.  juridiniams asmenims.

***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.

Baldų , lauko baldų grąžinimas

Jeigu įsigijote baldų, šioms prekėms yra suteikiama 365 dienų papildoma pinigų grąžinimo garantija. 

 Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
  • Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 14 dienų, nebent susitarta kitaip.

 

Pirkimo sąlygos ir taisyklės

GARANTINIS LAIKOTARPIS

Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?***

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, reikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate el. paštu, kai pristatome prekę.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ar nufilmuoti ir nedelsiant atsiųsti mums  elektroniniu paštu info@laumedis.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis.

Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis pasirinkimus:
Jeigu prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų.
• Jūsų pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą vertę.
• Galite gaminį pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
• Prekę galite grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.
• Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Garantija nėra taikoma:***

•prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
•prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, lizingo sutarties);
•gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
•susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
•informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
•operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.363str.

Pirkimo sąlygos ir taisyklės
 

Grąžinimo procesas

Prekių grąžinimas galimas tik prieš tai pranešus ir suderinus grąžinimo sąlygas el. paštu: info@laumedis.lt.

El. laiške turi būti nurodyta:

1. Užsakymo numeris.

2. Data.

3. Prekės kodas.

4. Vardas, pavardė.

5. Telefono numeris.

6. Adresas, kuriuo buvo užsakyta(os) prekė(ės).

7. Prisegti prekės pirkimo sąskaitą faktūrą.

8. Prekės grąžinimo priežastis.

9. Jei prekė brokuota pridėti nuotraukas, video. 

Gavus Jūsų pranešimą apie grąžinamą prekę, įvertinus situaciją ir, jei nėra pažeistas nė vienas prekių grąžinimo punktas per 2 d.d. informuosime apie grąžinimo eigą. 

Grąžinama suma bus grąžinta į sąskaitą per 14 dienų po to, kai gausim grąžintą (-as) prekę (-es) ir patvirtinsime, kad prekės yra geros būklės, nėra pažeistos( jei prekės grąžinamos dėl broko, ar nėra pažeista labiau nei pateiktose nuotraukose,  ar video) ir yra su originaliomis etiketėmis ir lipdukais,nenuplėštos apsauginės plėvelės (netaikoma tuo atveju, kai grąžinamos nekokybiškos prekės)

 

Rašyk
Skambink